fart och fläkt i tillvaron.

 
Min lilla prinsessa! Vad skulle jag göra utan henne?! Idag har vi haft en riktig mysdag, bara hon och jag. Alla andra var och jobbade. Saknar att henne hos mig på nätterna, men när alla andra åker till jobbet kommer hon och lägger sig här hos mig, så mysigt så.

Jaja nog om det. Varit en fullspäckad helg. Började med att brorsan tog studenten i torsdags, man blir ju så blödig. Men det var mkt trevligt, förutom att man känner sig som 14 år och springer och smygröker när släkten är där. Haha. Men jag är inte den enda så. Så hade jag tur så de fanns plats i min fasters bil på vägen hem. Så blev de myskväll hemma hos jessi, med chips och dipp och criminal minds. =)

I fredags, ne nu står de helt still i huvudet, minns inte vad jag gjorde på dagen :P Men på kvällskvisten gick jag och jessica över till emelie o festade lite, men de var lugnt för min del.

Jag tycker inte alls de är kul att behöva såra människor, inte de minsta. Men jag är tvungen att vara ärlig, så är det bara. Det är så jag känner även om jag inte vill känna så, men det hör ju till livet, man klaffar inte med alla människor. Men något jag hatar är när andra ska lägga sig i, tråkigt. =(

Jaja, i lördags morse mötte jag upp jessi vid konsum så gick vi och solade en sväng. Sen var de bara hem och göra sig iordning så kom pappa och hämta mig vid 12.00 så for vi iväg till Etuna, helt onödigt att åka så tidigt, men men. :P Haha Casper han är så skönt han, Annmari frågade om jeppe var tjurig på han, och då sa jeppe Ja men menade såklart inte allvar :P Då brast Casper ut "Då tänker jag inte hejja på djurgården nå mer" Haha. Sköning!

Så var de iaf min kusins tur att ta studenten, inte de bästa vädret kanske men de hade roligt ändå :P Så blev de mat och sådär sen hem och vidare på fest. Helt okej kväll. Rätt nöjd, även om man kan ta bort vissa saker. =)

Igår var de jobb som gällde. Så bjöd fian på lunch när jag var hemma ett par timmar. Fick lite mer jobb i veckan som kommer =) Onsdag och fredag heldag, så jobbar jag ju i helgen och imorgon, men bara en lite kortis 8-9.30.
Jag trivs verkligen, man åker till jobbet med ett leende på läpparna och så har jag då aldrig känt.

Ne nu ska jag titta på film, kate & leopold.

Här kommer en bild på brorsan.



Kommentarer
Postat av: Jessi

i fredags var du, jag, emelie o mikis på stan! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback