Varning, gnäll!

Jag måste bara få säga att jag är trött på att vara bihang hela tiden! Så är de, så känns de, och kom inte och säg annat. Fråga mig gärna så förklarar jag!

Och jag vet att jag gnäller på hur jag ser ut, men just nu känner jag mig som ett missfoster, det svider, det kliar och det gör ont! Så förbannat! Jag frågar, ser de bra ut, hur ser de ut? De jag får till svar är att ingen annan tänker på de. Och de kanske de inte gör, men de gör jag, för det är äckligt!!! Men allvarligt, jag är röd runt ögonen, svullna, stora röda torra fläckar över allt, sår på armarna. Tror sällan att ingen tänker på de. De lyser om mig. När en finne lyser på er, då lyser inte mina exem i hela ansiktet lr? Och ja jag pillar, jag petar, jag kliar, men de är fan inte lätt att låta bli, jag blir ju påmind om att allt finns där hela tiden! Jag vill inte synas!

Jag tycker de är så sorgligt. Jag tycker så mkt om dig, om du ändå visste. Lr ne lika bra att du inte vet, eller kanske de inte spelar någon roll, jag är inte där jag vill vara iaf, de är inte någonting alls. Om vi ändå kunde bara vara vänner iaf. Men vi söker samma sak här i livet, vi känner nog samma sak men inte för varandra. =`( Jag är bara för jävla bra att dölja det.

Ne jag är allvarligt sjukt less på de mesta.

Men har haft en riktigt bra dag. Setat i solen med syster min, ett varv på stan med jessi och shoppat lite, kaffe hos emelie, lite fest, harrys som sög balle och nu är de dags att sova, ska ju träna imorgon kl.11. =)

Två händelser idag som jag minns mest...
Jag och jessi är påväg hem från emelie, helt plötsligt säger de poff och jessicas cider ligger på backen, bolagspåsen sprack. Gick tillbaka, hon fick nya saker, de var inte första gången de hände tydligen, superdålig kvalite på påsarna.

och sen var de på väg in till harrys... Vakten tittar på mitt legg och kollar lite fundersamt och frågar om de verkligen är jag.  Ja säger såklart ja och så kommer Leo och säger ne de där är ju lena karlsson som står där... Mupp. Haha. Men vakten spelade med och sa ja men de står ju lena karlsson här... =p

Ne, var de sova kanske. gonatt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Emma, klart att det ibland syns på dig när du har dina sår osv. När jag säger att ingen tänker på det på så menar jag mig själv, jag har blivit van vid att du har det, och tänker inte på de på något negativt sätt. Jag tycker så synd om dig som har dessa problem, måste vara jättetufft för dig. Förstår att det är lätt att klia och riva på såren, det är det ju för en annan också om man har sår.



Du är fin, såren är kanske inte så fina, men du är inte såren, du är Emma!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback