your love is my drug.

What you've got boy is hard to find
I think about it all the time
I'm all strung out, my heart is fried
I just can't get you off my mind


Jaha, jobbat idag. 8-16. Stormtrivs, var en sväng på stan och uträttade lite ärenden, kändes som att jag träffade på varenda människa mitt i allt mitt kånkande med en massa påsar. Haha

Men nu sitter jag här, väntar på lite mat sedan blir de tåget till Norrköping. Sova över där och sedan imorgon smäller de, brorsan tar studenten, shit vad tiden går fort. Ibland känns de som att de går alldeles för fort.

Allt bara spinner runt i huvudet på mig, ska inte, ska, vill, vill inte.

Nehe, kankse ta tag i lite packning och så. Pusshej!

Btw, ett eller två boktips, läs Jonas Helgessons böcker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback