bambi på hal is.

skärpning, lite kommentarer vill jag se ;) dåligt med de nu...

Ja igår då åkte vi iväg till vingåker för lite intervju med socialförvaltningen där, efter mycket om och men hittade vi och kunde börja. Börja med att J kom senare, hennes bil hade gått sönder så hon fick låna, en som för övrigt skulle skrotas, och det märktes, var nog inte mycket till stötdämpare i den där flög som tusan i alla gupp, kände oss som familjen flinta. Haha. Men fram kom vi och då låg ju självklart de inte där de legat förut så vi fick åka runt och leta :P Men men. och så hade vi självklart glömt diktafon så de var bara att skriva så pennan glöd.

sen väl hemma blev de kaffe med jessica, och ju längre kvällen gick desta sämre kände jag mig, men pallrade mig bort till johanna för det vanliga måndagsmyset, men kände mig inte särskilt social. hehe

Sen sov jag gott inatt. =) Men så satans trött hela tiden... Ge mig en dunderkur så jag blir frisk någon gång. Har väl inte annat än vart sjuk hela hösten och vintern =(

Idag blev de lunch med Johanna nere på stan =) Nu sitter jag här och väntar på fia, fan vad hon ska ta tid på sig, hatar att vänta ;) Sen blir de kaffe hos emelie O =) Mycket spring här, men jag älskart!

Sommarjobb verkar klart iaf, skulle träffa henne om 2 veckor och då skulle jag tydligen få schema redan då. =) Kul att göra någonting annat än att jobba i hemtjänsten faktiskt.

Och så har jag anmält mig till omtenta, den 1 april, ett jävla datum de oxå. Hur svårt ska de va då!??

ne, allt för mig så länge. bye bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback