saknar du någon du en gång trodde du kände...

Idag har det vart full rulle känns de som. Vaknade i vanlig ordning ganska sent. Käkade frulle och gjorde mig iordning. Men upptäckte att de inte fanns något kaffe hemma så tog cykeln bort till jessi och drack en kopp. Sen tog vi oss ner på stan, handlade en ögonskugga och ett par skor jag bara förälskade mig i. =) Sen blev de en liten fika på sultans med Johanna och Emelie.

Så hem, ut med hundarna. ringde lite samtal. PLuggade, tvättade, pluggade. Så kom jessi, pluggade lite mer, lagade mat. Så gick jessi, pluggade lite mer, tvättade, vek tvätt, eldade. Ja. typ så.

Men vid 21.00 drog jag bort till fian. Blev film, brölloppsfotografen, helt okej film.
Och nu är klockan på tok för mkt. upp imorgon och ta mig till tåget vid 07.00 för att skriva tentan.

Sen blir de full rulle, måste hämta ziza som ska vara hos fian. Och så ska emelie komma och klippa och färga mitt hår någon gång under em, ska hinna ner på stan oxå. Fullt ös medvetslös, vila kan man göra när man dör. Typ.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback