torsdag.

Ja idag åkte jag till etuna vid 11, något banfel så fick åka buss till flen och därifrån vidare med tåg till etuna. Krångel! Men vi kom ju fram tillslut, inte allt för sent häller.

Så var det samtalsmetodik, väldigt givande idag. och nu känner man att man börjar känna varandra, men ibland är de klart lite rörigt, men vad kan man begära med 11 personer i en grupp. Men man blir slut i huvudet efter en hel eftermiddag i skolan :P Kl 17.22 gick tåget hem, och denna gång fick vi åka hela vägen hem.

På tåget fick jag ett samtal om fika men jag bjöd över karln på våfflor ist. Så de blev våfflor med mathias, agge och maja. =) Sen gick vi vidare över till fian där hon och sandra bjöd på tacopaj, var ju tvungen att smaka lite, riktigt gott =) Så satt vi där och drack ett glas vin och hade de allmänt trevligt.

Men så var de dags för emma att gå hem och sova. Så det är väl dags att jag stänger ner den här gamla datorn, tåget går 06.58 imorgon bitti och innan dess ska jag ha hunnit lämna pluttan hemma hos fian.

Hon hade föresten setat vid dörren och vid grinden hela kvällen och väntat på sin matte. Inte vanligt att hon gör de här hemma hos mamma.

Ne sova var de. natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback