beslutsångest.

Jaha då har även denna helg lidit mot sitt slut. Precis duschat och bäddat rent i sängen så nu kommer man nog sova gott =)

I fredags jobbade jag till 21.00 sen mötte jag upp jessica och vi gick över till sandra, pratade, spelade yatzi och hade mkt trevligt. Klockan gick så fort, helt plötsligt var den 01.30 och de var dags att gå hem och sova. Jag och jessica skratta så vi tjöt när sandra som klantigt nog spillde ut ett glas vin över sin dator och ber jessica torka under den. Jessica börjar torka tangenterna hysteriskt och jag frågar vad hon håller på med.
Jessica - Jag torkar un dator.
Jag - Vadå un dator? du skulle torka under datorn.
Och så skratta vi så vi höll på att dö. Lät kanske inte speciellt roligt nu men ah roligt var de =P

Lördagen var de jobb 9-14 sen en kaffe hos fian, tränade lite med pilatesbollen och gjorde mig redo för kvällen.
Sminkade mamma och Gerhard sa att hon var riktigt snygg, kul att kunna göra mamma glad. Sen kom hennes kompis Anna karin och hon har alltid toffs och tycker själv inte att hon passar i utsläppt, men jag tog tag i det och började platta hennes hår och fixa iordning det och hon blev riktigt nöjd =)
Sen kom hela ligan med mikis, rickard, david, emelie och frans hit. Men de for iväg på en annan fest när jag, mamma och annakarin gick till safiren och dansade till erik hassle. Han är riktigt duktig, men tråkigt att det var så lite folk tycker jag!

Idag har jag spenderat hela dagen i sängen typ, inte ett dugg bakis men så trött. Men 18-21 var de jobbdags.

Igår fick jag många kommentarer om att jag var fin, alltid kul att höra. Och speciellt när en vän säger att hon brukar få emmaabstinens, de värmer i mitt hjärta =)

Jo i fredags ringde chefen från hemtjänsten, vill ha mig på ett vik på 100% och tar jag det blir jag lasad och får en tjänst. Så jag har hafft mycket att fundera på i helgen, eftersom jag trivs så himla bra hos Lena. Måste ha bestämt mig till imorgon, och jag tror jag bestämt mig. Tur är att jag har en så gullig chef vid namn Lena som verkligen förstår mig och tänker på mitt bästa. Hon är en underbar chef. =)

Ska ringa till kommunal imorgon och höra hur vissa saker ligger till, som A (chefen från hemtjänsten) uttryckte sig om att jag kanske inte kan arbeta på båda ställena efter 1 januari. Men de tycker jag låter konstigt.

Ne sova. Jobb 8-10 och sen 12.30 -16.00 imorgon. Natti Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback