ett beslut som känns bra =)

Så nu har jag tagit mitt beslut. Jag tänker tacka nej till en tjänst inom kommunen och arbeta där jag trivs bäst just nu och det är hos Lena. Kanske dumt att tacka nej till en tjänst men jag har mitt på det torra hos Lena och eftersom jag ska studera till våren passar tiderna där mkt bra.

Pratade med kommunal nyss och kommunen har rätt att säga att jag inte får arbeta för en konkurerande verksamhet och jag vill inte riskera att inte få jobba hos Lena där jag trivs bäst.
Och så tänker jag även som så att om nu kommunen säger att de inte vill ha mig som vikarie hos dem för att jag jobbar för Lena så är det de som förlorar på de, det är de som har dåligt med vikarier och som sagt  de så de vill ha det så är de upp till dem.

Jajjemän. Har jobbat 8-10 och ska snart iväg och jobba inom hemtjänsten 12.30 till 16.00 sen ikväll ska jag iväg och träna lite core tänkte jag =)

Uppdaterar säkert mer senare. Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ett bra val av dig vännen! Man ska vara där man trivs bäst! Ett jobb ska inte bara vara ett jobb, man ska trivas och må bra av det också!

Postat av: Jessi

instämmer helt med johanna! skönt att det känns bra!

2010-11-15 @ 19:24:28
URL: http://jelindfors.blogg.se/
Postat av: Emma

Du har säkert gjort ett bra val, inget tvivel!

Som Johanna säger ett jobba ska man trivas på och må bra av att gå till.

Bra beslut ! Tycker det är starkt gjort av dig :)Kramar

2010-11-15 @ 20:34:07
URL: http://ingenborg.blogg.se/
Postat av: Emma

Du har säkert gjort ett bra val, inget tvivel!

Som Johanna säger ett jobba ska man trivas på och må bra av att gå till.

Bra beslut ! Tycker det är starkt gjort av dig :)Kramar

2010-11-15 @ 20:37:01
URL: http://ingenborg.blogg.se/
Postat av: emma.e

Tack vad ni är gulliga =)

2010-11-15 @ 20:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback