låt aldrig hoppet försvinna!

Måste börja med att jag inte alls fattar hur man gör vinterskor med typ inga räfflor alls och sulan i plastliknande material, är väl inte meningen att man ska vara bambi på hal is med vinterskor? Men bortsett från det är mina nya skor helt underbara, varma och sköna =)

Idag var de jobb i hemtjänsten,och jag är glad att jag tog på mig brorsans skidjacka som jag lånat, för har inte frusit alls. =) Dagen gick väldigt fort idag tycker jag. Skönt de.

Sen har de städats här hemma, visning imorgon. Allvarligt kan inte någon ta o köpa detta hus så jag slipper städa inför visningarna mer. Hur svårt ska de vara? =P

Precis duschat, bäddat rent och tänt en massa ljus, sitter dessutom och avnjuter ett glas rött vin. Ja ett glas rött, och till min förvåning är de jäkligt gott. UMBALA! Det måste vara gott om till och med jag kan dricka de. Inte en fantast av rödvin annars men idag var de gott =)

Sitter och lyssnar på julmusik. Och kom och tänka på pappa, annmari´s och min disskussion häromdagen, hon frågade om jag tycker lika mkt om julen som mina syskon Camilla och Jesper. Och det gör jag, så började fundera på om de är att vi växt upp med traditionen runt julen, allt bestyr och så. Och det tror jag. För här hemma firas det inte alls på samma sätt och jag kan ibland sakna hur man firade julen hos pappa. Julen för mig är bara helt underbar, allt mys, alla dofter, allt klapphandlande!

Imorgon är de utbildning på statt sen middag med jobbet på harrys på kvällen =)

Ne ut med hundarna och sen mysa ner mig under täcket och titta på greys =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback