måndag.

Full fart hela helgen och då räknas torsdagen in med kurs och sen middag på harrys på kvällen, mycket trevligt och så var de ju stand up comedy. Hur kul som helst. Måste gå nästa gång de är den 16/12.

Fredagen hjälpte jag jessica att flytta plus att jag han shoppa en del, kläder, jacka, mössa och vantar =) Sen fixade vi och så i jessica lägenhet med lite alkohol förtäring oxå. Sen drog jag iväg till världens ände, glad att jag åkte dit för nu fick jag upp mina ögon, ingen för mig. Han är defenetivt inget pojkvänsmaterial, absolut inte för min del iaf. =)

Lördag så var de fest hos AQ, föra lite hos jessi sen fick vi skjuss dit. Kan ju säga att vi ungdomar är lugna jämför med dem =P Sen blev de statt, men de kunde vi ju ha skippat, jag fick jordens huvudvärk och tyckte inte alls de var så kul. Så gick hem tidigt.

Igår var de första advent, adventsmys hos mormor och så. =)

Idag jobbade jag 8-10 sen fick på stan med emelie och Johanna. Så gick Johanna iväg till skolan och jag och emelie tog en sväng på stan. Händer ju inte så ofta att vi umgås längre.

Och nu sitter jag här och ska snart iväg till jobbet igen 16-21. Tänker även på min kära vän med en tår i ögat. =(

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback