mysfika.

Även denna dag fullspäckad. Jobbade i hemtjänsten 07.15 -12.30 och snacka om att det var tungt att dra cykeln i snön, här behöver man inte ha ångest över att inte ha tränat iaf =P Även om jag har gjort de, men ändå. Och att försöka cykla i all modd, de ska vi inte tala om.

Väl hemma började jag göra iordning en sats med kolakakor till, eftersom jessica skulle komma och äta upp alla =P Men de blev tyvärr inte lika lyckade som igår, men ätbara iaf. Och inte kom det någon jessica och åt upp dem häller. =P

Så kom Johanna och Lukas förbi. Fikade och busade. Men lukas ville minsann inte smaka varken kaka eller bulle till en början sen tog han en liten smula kaka till slut. Johanna skulle till frissan så jag tog hand om Lukas en kvart innan pappa M kom och hämtade honom. Man hinner med mycket på 20 min med en 2 åring, vi hann "sova" en stund, leka med bollen, springa ett varv i huset och sist men inte minst titta på traktorn och pingu på datorn. Vet inte vad de var med lillkillen idag men han ville bli buren och annars får man ju knappt en kram =p Haha. Och så tyckte lukas att han skulle sova här. Haha


Lukas, jag och ziza "sover" en stund. Haha

Ja sen blev de en sväng med hundarna och stressa iväg till nästa jobb 17-21. Och nu är jag så trött så jag kommer nog somna bums. Imorgon är de jobb 8-10 16-21. Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Jessi

sooorry! men idag kommer jag och äter upp dom! btw, en sats till? är dom första redan slut? =p

Postat av: Johanna

Min mys Lukas! <3



Han tycker verkligen om dig massor Emma!

2010-11-12 @ 13:45:31
URL: http://johannamokvist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback