shopping

Nuduschad och renbäddat, inatt ska jag väl iaf sova gott! Inatt däremot måste jag ha sovit riktigt oroligt, lakanet var helt ihoprullat när jag vaknade.

kl 10.00 idag var de visning, så mamma, annica, pontus och hundarna gick en promenad till fågeltornet =) Sen fick ziza ta sig en dusch när hon kom hem så nu luktar hon gott, ska bara ta tag i borstningen någon dag. men man kan ju inte ta allt på en gång, hon hatar allt som har med pälsvård och klorna att göra.

Sen blev de en liten timmes sömn, mat, ut med hundarna, bort till momor och hämtade mitt paket jag fått med kläder. Wihii =) Ja sen jobbet 17-21.

Det var min dag i korthet. Inte direkt intressant kanske.

Hörde mamma berättade att en häst utanför sköldinge hade blivit skuren i underlivet så de var tvungna att avliva den. Hörde även på nyheterna att det är fler under en tid som blivit drabbade och så var de på något ställde där får eller vad det nu var hade fått sina pungar sönderskurna. Jag blir så jävla förbannad. Vilka jävla idioter, skulle jag få tag på en sån så skulle jag vilja göra exakt så med den personen som gör så mot dessa stackars djur. Ne fy fan, tårarna är inte långt borta. IDIOTER! och det är bara förnamnet på dessa människor!

Ne nu blir de tv.n en stund sen sova. Jobba i hemtjänsten 7.15-15.30 imorgon.


Var kattvakt åt dessa sötnötter i helgen =)


Två tröttmössor efter dagens utflykt =p


Upptäckte detta heta blåmärke på benet häromdagen, ingen aning om hur de kom dit dock =P


En ny tubtopp jag köpt, totalt kär i den!


En kjol, måste bara hitta en tröja till den.


Och sist men inte minst en söt blommig tröja =)

Kommentarer
Postat av: Jessi

åh så fina kläder, värsta pinglan ju! ;) och jag förstår att du är kär i tubtoppen!

Postat av: Emelie

Håller med Jessica! Kläderna var jättefina :)

Och ja tubtoppen, jag vet att du passar skitbra rent ut sagt i tubtopp så det kommer vara jättefint :)

kram!

2010-11-03 @ 14:48:19
URL: http://emelieolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback