the story has just begin

Ja fy fan, har sovit som en kratta inatt. =( Vaknat säkert en gång i timmen. Vaknade 10 min i 8 och skulle börja 8, kom nästan i tid iaf. Jobbade till 10.00 sen hem och bytte om och ner på stan och mötte Johanna och Lukas, lite fika på sultans och en sväng på stan =)

Sen iväg och handla med mor. Köpte äntligen ett par cykellysen så man slipper vara livrädd för att möta farbror polis och få böter.

Precis ätit lite lunch, köttsoppa och knäckemacka. =)

Ja, idag är de tänkt att de ska tränas. Men jag vaknar upp och är snorig och jävlig. =( Det slår ju aldrig fel. Helvete! Men ska lägga mig och vila en stund, se om jag känner mig piggare, för annars måste jag nog avboka och det vill jag inte.

Skickade iväg ett litet meddelande nyss. Hjälp! Men men, de får gå som de går.

Ne, vila var de. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback