when its war

Ja igår kväll var jag på inflyttningsfest hos lillsysters pojkvän, det var mkt trevligt men blev en lagom kväll för min del. Drog mig hemåt runt halv 12.
Satte mig vid datorn en sväng. Vilket jag både ångrar och inte. Skulle bara vara snäll och trevlig, men vi hamnade i den där jävla disskussionen som alltid. Skapligt trött på det. Och nu fick jag se, dessa tårar för några helger sen känns bara som krokodiltårar. Konstigt att allt jämt kan bli mitt fel? och det är jag som är de svarta fåret, andra gör tydligen ingenting. =( Ja jag var så arg så tårarna sprutade på mig. Usch!

When its war you allways win even tough I have right!


Sen somnade jag, men vaknade efter ett tag när folket rullade hem. Sen blev de tydligen familjemöte i mitt rum kl 03.30 på morgonen. Haha

Sov ganska länge idag. Sen gick jag över till fian och drack lite kaffe. Sen har de inte hänt så mkt. Precis gjort mig iordning för en kväll med Sandra och Frida. =) Men de blir lugnt ikväll för jag blev tvungen att hoppa in och jobba imorgon 08.30 - 16.30 eller ja jag har så svårt att säga nej. Så de blir inget björkvik imorgon häller =( Men men man får tänka på pengarna.

Ja, har hittat en helt underbart bra låt, rihanna feat eminem - love the way you lie part 2, men nu verkar ingen video på youtube funka :(

Ne ha en trevlig kväll allesammans. Det ska jag ha! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback