yoga

Vaknade upp utvilad, underbart att vara ledig och få sova lite =) Tog tag i städningen här hemma, städade ur kylskåpet och tvättade, dammsög. Sen blev de lite bakning, jessica fick sina favoritkakor i födelsedagspresent =p

Sen iväg på p-möte. Alla var så glada över att jag gjorde de val jag gjort =) Så nästa torsdag ska jag få vara med på utbilning på statt och så skulle de försöka hitta någon annan som kunde jobba kvällen så jag får följa med på harrys och äta och sådär. Vore ju trevligt =)

Efter mötet blev de brått hem, Johanna, emelie och lukas stod och väntade. Lite fika och så. Sen iväg till nästa ställa och firade födelsedagsbarnet, grattis tjejen! Måste ju bara tala om att hennes farmor och hennes gubbe, helroliga och trevliga människor =) Här hälsar man inte på vanligt vis med ett handslag utan man får en kram ist. Haha

Så hem en snabbis och vidare iväg på yogaträning. Var faktiskt riktigt bra, men det är väldigt svårt att andas djupt och lugnt, bara vara där och då. Slappna av och mina muskler behövde verkligen sträcka ut, men kan ju säga att man märker hur fruktansvärt stel i kroppen man är. Jo men de där ska jag fortsätta med, absolut =)

Fy fan nu väntar de en tuff arbetsvecka....
Onsdag: 7.15-12.30  18-21
Torsdag: 7.15-12.15  16-21
Fredag: 7.15-15.00    17-21
Lördag: 9-14    17-21
Söndag: 9-15    17-21

Mamma berättade häromdagen om en man som hade hämtat sitt gevär och några värmeljus och varit försunnen i 1 vecka. Nu har de tydligen hittat honom 20 mil hemåfrån, tagit livet av sig. Han lämnade ingen lapp eller något, han var en 6 barnsfar. Fy fan vad tragiskt. Usch, lider verkligen med den familjen.

Och hunden som dog i branden var en tjejs hund, hennes allt. Hon hade lämnat lägenheten efter fest och fått samtal av polisen om vad som hade hänt när hon var nere på stan. Ne, fy även de fruktansvärt hemskt.

Ne, nu vill jag inte tänka på tråkigheter nå mer. Dags att sova. Natti Natti.


Kommentarer
Postat av: Jessi

tack så mkt för dom uppskattade kakorna! muuums!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback