you will allways be my hero even tough you have lost your mind.

Ja tillbaka till lördagen så hade jag en mycket trevlig kväll hemma hos frida med sällskapsspel och så. Sen blev de harrys för min och sandras del. Helt okej. Och ännu en gång lyckas man få i sig lite för mkt när man ska upp och jobba dagen efter.

Men det gick ju de med. Även om det var en väääldigt seg dag på jobbet. Så käkade vi lasagne hemma och hade en mysig ikväll, bestämde oss även för att boka en resa till säffsen i december, troligtvis helgen innan lucia. =)

Idag skulle jag ha jobbat men huvudvärken jag vaknade med var inte okej. Kände bara att jag var tvungen att lägga mig igen. men hatar som sagt att sjukanmäla sig när man vet hur ont det är om vikarier. Men vad ska ma
Sen framåt em vaknade jag till liv, mötte upp jessica och gick till johanna och tog en kopp kaffe =) Sen fick jag sån energi, vet inte alls vart den kom ifrån, började tvätta och dammsuga här hemma. Skulle ha kunnat springa ett maratonlopp oxå tror jag. =P

Mamma och jag tog en promenad med hundarna, och jag tog på mig reflexvästen, kände mig inte särskilt het men man får tänka på vad den har för syfte. Vet som bilförare hur dåligt fotgängare syns utan reflex, borde vara lag på att ha reflex.

Jaja, precis duschat och sitter här med lite tända ljus. Mysmåndag!  Ska väl ta o sova skapligt för imorgon bitti ska jag köra mamma till jobbet 06.30 sen bär det av till etuna för att hämta lite tentor och hälsa på klasskamrater. Och efter de ska jag på massage 12.30 =)

Bye bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback