kanelbullens dag

Jaha, natten var inte den roligaste, somnade runt 2, vaknade vid 4 igen, somnade och vaknade vid 05.30 och drömt en massa skumma drömmar har jag oxå gjort.

Vid 13.00 mötte jag upp Johanna på sultans, där tog vi en fika. Och en kanelbulle var ju en sjävklar sak att ta idag eftersom de är kanelbullens dag =)
Sen blev de en långpromenad med ziza, så mysigt så. Sen hem, fixade lite med tvätten och så och sen vidare till chefen och fick mitt schema för oktober. Och så vidare till Johanna för lite fika, tjejsnack och bus med Lukas. =)
En mkt bra dag. Men nu är jag sådär riktigt trött så ska lägga mig och titta på tv hela kvällen tror jag.

Här kommer lite bilder från ifredags när vi var på harrys.

Tjejer kan faktiskt oxå ;)


Gerhard med den minsta ölen han kunde hitta =P


Och mamma hittade oxå dit =)


Sweet syster yster följde oxå med. =)


Jessi som ser halvt drogad ut =p Och man skulle kunna trott att hon var aprak, först spillde hon ut en hel mintu som jag bjöd på, sen höll hon på att spilla ut sin egen öl och sist men inte minst så blev Gerhard en öl fattigare för Jessica var i farten =P Haha


Och en inte allt för vacker bild på mig =P

Här kommer lite bilder från dagens äventyr...






Min skugga ser ut som en sån här kvinna skylt som sitter på toaletterna =P





Där tog promenaden slut...


Jessica hade med sig goda kanelbullar =)


kafferep och ta foton, något vi tjejer är väldigt bra på ;P


Jag "Mimma" och Lukas målar. Fint att man koncentrerar sig med tungan. Haha


Kommentarer
Postat av: Michaela

Inte sådär jätte grym bild på mig, hello big face. haha! Men det gör inge. ;)

Postat av: Johanna

Hihi, sötnosar du och Lukas! <3 Han tjatar om dig hela tiden!! Vi får fika sådär oftare. Mysigt!

2010-10-05 @ 07:30:06
URL: http://johannamokvist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback