tråktisdag

Idag har jag inte gjort ett skvatt. Jo Johanna och Lukas var här på en kaffe på fm. Annars har jag legat och läst, en komikers uppväxt med Jonas Gardell, tittat på tv och sovit.

Men nu har jag precis varit ute med hundarna och ska strax iväg och jobba 19-22.

Sömtuta idag, eller de är jag väl varje dag. Längtar faktiskt tills på fredag då jag har en läkartid, jag hoppas verkligen de kan hjälpa mig med min trötthet för jag står verkligen inte ut.
Igår somnade jag innan halv 11, vaknade runt 9 och låg och drog mig till 10 ungefär, sen var jag uppe några timmar och ögonen började gå i kors, då finns de ju liksom inget annat än att sova för att bli av med de. Och så är de näst intill varje dag. Jobbar jag så är jag helt slut när jag kommer hem och måste vila, men jag somnar ju lika lätt på kvällarna för de så något fel är de ju, om de inte är hösten, men jag var såhär ett bra tag innan de med så att.

Imorgon vankas de jobb 07.15 - 16 i hemtjänsten.

Men jag blev mkt glad när jag var uppe hos Lena igår, i november ska jag på hembesök för att förhoppningsvis skola in mig där. Och så vill hon ha in mig hos en brukare till för att jag ska få så mkt tid som möjligt. Och till våren vill hon ha mig på ett ordentligt schema. Men det beror ju helt på vad jag beslutar att göra med skolan såklart.

Ne nu har jag inte tid med detta mer. Bäst att klä sig för att cykla i den här jävla blåsten, blir tokig. =p ja och så missar jag ju desperate houswifes ikväll, men de går ju i repris som tur är =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback