tusen gånger om.

Ja imorse vaknade jag som vanligt vid 05.00, tittade en  sväng på tv och sen somnade jag om. Kl 09.30 vaknade jag igen av att telefonen ringde, annica ville låna ziza på en långpromenad, inte mig emot =)
kl 12.30 kom hon tillbaka med stumpan, de hade varit en sväng hemma hos dem oxå, annica tyckte att jag behövde få sova =p

Ja sen delade jag och Gerhard på thaimat, vårrullar och ris. Mums =) Sen satte vi igång med städningen, är väl i princip klart nu, bara svabba lite golv så.

kl. 18.00 är de dags för lite jobb. Och innan dess så tror jag att jessi skulle höra av sig =)

Jo just, de verkar som att mor är lite sugen på att börja träna med mig på friskhuset, fan vad de vore roligt, ha någon att gå med! =)

Jaja, inte så mkt mer att skriva... Delar med mig av en låt och ett annat roligt klipp ist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback