ännu en underbar dag!

Vafan, igår, jag råkade som vanligt trycka på någon knapp så att sidan blev skit stor, jag fick inte bort det, tröck på alla möjliga knappar och så vips så hände de igen, de blev ännu större men jag vet inte vilka knappar jag tröck på, PUCKO! sidan är iaf lika stor idag, och jag vet inte hur jag får bort det. Vet att någon visade mig hur jag gör, men minns ju inte vem de var. SUCK! Haha

Ja, dagen är jag iaf mkt nöjd med. Precis som igår. Gick upp, gjorde mig iordning, var ute med hundarna. Jessica kom över, vi väntade och väntade...... Skulle bort till emma och Jocke, emma skulle klippa mig... väntade...väntade.... =p Sen kom Gerhard hem och jessica började skoja med honom om att han skulle göra oss en smörgåstårta. Sen började hon prata om att vi skulle äta pizza imorgon. Gerhard började fråga när vi skulle iväg. Jag sa att vi väntade på emma. Han stod och funderade och jag frågade vad han funderade på. Fick till svar. Pizza. Sagt och gjort vi åkte och käkade pizza på maistro =p sen skjutsade han oss bort till dem ist. Där bjöds de på kaffe sen klippte emma håret på mig. Mkt nöjd =) Klippte lugg och så känns håret inte som svinto längre =) Så lurade jag med jessi på en promenad från nävertorp hem. Haha

Sen åkte vi ner på stan. Jag handlade en tröja till Gerhard för att han är en sån underbar platspappa. En bättre kan man inte önska sig! Så blev de lite annan shopping, bla hårfärg. Så hjälpte jessi mig med att bli brunett, några ljusa fläckar som ska bort imorgon, annars är jag supernöjd =) Tack tjejer!

Ja, sen gick jag över till fia på en kaffe, så kom sandra och då blev de ett par glas vin och mkt snack. Mkt trevligt. Ännu en underbar dag! Jag njuter!

Men just nu kan jag inte alls sova. Sitter här med ipoden i öronen och lyssnar på musik för att inte störa resten av familjen som sover. Men ska väl försöka tvinga mina ögon att stänga sig. En dag imorgon oxå med lite planer med jessi =)

Did it again, love
I got it all wrong
But it felt so right
I can't believe it

And all the mistakes
That went on for too long
Wish there was a way
I could delete it

klockrent!!!


Kommentarer
Postat av: Jessi

sv: haha jaa, då kanske det inte gör så mkt nu att du är brunett med en liten blond fläck istället! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback