awesome

hej hopp.

Igår blev de lite alkoholförtäring och så hos fian, sen begav vi oss ner till riva. Men emma ville dansa lite så gick bort till harrys ist men där var inte vakten särskilt snäll, hade ju mikis med och hon hade inte åldern inne, dumma vakt. Så de traska bort till riva och jag tänkte gå hem ist.

Men påvägen hem tänkte jag, ne fy fan jag vill inte avsluta kvällen så traskade bort till harrys iaf, haha. Helt ensam klev jag in där, men mötte en del kända ansikten. Riktigt trevligt =)

Men fan vad vakten var på mig hela tiden, först råkade jag ta med en öl ut till rökstället på baksidan och det var ju inte populärt, sen råkade jag gå ut med ölen på framsidan och då var han där igen med pekfingret, klockan var alldeles för mkt för att gå ut med ölen där då. Haha.

Och vad är det med mig? Hålla på och träffa killar som bor hur långt bort som helst eller ska börja jobba utomlands. Morr. men bytte nr iaf, så får vi se. Vore ju trevligt att ses igen iaf, en sån där person som det känns så lätt att prata med, inte krystat alls. Och det är väl så det ska vara?!! =) Men som sagt, fan att allt ska komma så olägligt.

Ska ta och göra mig iordning lite, hundkurs klockan 15.00 sen bär det av ut till valla för lite kräftskiva. =)




Kommentarer
Postat av: Jessi

hundkurs? det har du inte sagt något om! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback