det går bra nu!

Jo jessica, de är imorgon jag ska jobba, hade visst glömt skriva de.

Precis hem från personalmöte, gud vilket härligt gäng de är, synd att man inte träffar dem så ofta. Och jag är verkligen glad idag, fick ett gott besked, kommer förmodligen få 52% tjänst =) Tihi + att jag ska träffa Lena igen vid 19 för ett hembesök hos en brukare och hoppas på inskolning där, hon påpekade nämligen för mina arbetskamrater hur viktigt det är att de får behålla mig och därför måste jag få så mkt jobb som möjligt. Så skönt att höra =)
Och tjänsten är ju något jag skulle kunna ha även om jag börjar plugga i vår eftersom de mest är kvällar och helger.

Fick mig en fin jobbtröja oxå.

Men en tanke slog mig påväg hem, på mälardalens högskola brukar de köra kurserna varannan termin i etuna och varannan i västerås. Vilket resulterar i att den kursen jag vill gå förmodligen kommer gå i västerås i vår och vet inte riktigt om jag känner för att sitta och pendla till västerås de dagar jag har föreläsning, tar ju liksom 1,40 min typ. Jaja, tål att funderas på faktiskt.

jaja. allt för mig. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback