high on life

En trevlig kväll igår, förutom vissa saker kan man ju ta bort. Först kräftskiva ute i valla med öl och mintushots. =) Sen bar de av in till stan, mötte upp Jocke och tog oss in på statt, inte en kotte där så vi gick vidare till harrys ist där allt folk verkar hänga nuförtiden. Ja sen blev de mat och en massa skratt sen sängen. =)

Mår lite bättre idag än vad jag gjorde igår, men förkylningen sitter där, känner mig inte helt på topp riktigt.

Funderar på om jag ska ta ett varv med snabeldraken här hemma o göra mamma lite glad =p Fixade tvätten nyss så kan väl lika gärna ta o göra de när jag endå är igång menar jag.

Ja just, mina skakningar i huvudet har blivit värre tycker jag, förut kom de bara någon gång i bland, men nu skakar huvudet titt som tätt så tyckte jag hade läst någon stans, kollade på biverkningarna och det är som sagt en biverkning av medicinen, precis som jag trodde. Men frågan är, står att man ska prata med läkaren om de, men saken är ju att jag hade så innan medicineringen, men inte alls lika mkt då. Och så vill jag inte må som jag gjorde innan så vill inte bli av med dem ännu. Jaja får väl se hur jag gör.

Jo igår insåg jag att jag har försökt förtränga något, mitt hjärta känner fortfarande någonting som jag inte vill känna. Jag är även livrädd för att det ska synas för mkt. Men jag är mkt glad över att det är bättre, har nog tagit till sig och jag blir glad över att han verkligen försöker. Det värmer. En bra kille, men vi är inte ämnade för varandra, vi passar inte. Jag måste nu bara få hjärta och hjärna och sammarbeta lite. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback