hoho

Jaha, första delen av inskolningsdagen har gått bra =) Ska tillbaka kl 20.00 - 22.00 sen.
Efter jobb så tog jag och Johanna en lunch på kolgrillen. Smaskens. =p

Vi kom överrens om att jag skulle följa med till thailand som barnflicka och då står de för resan, eller hur Johanna ;) Haha. Andra alternativet var att vi åker och martin tar hand om lukas medans johanna och jag lever loppan men då får jag betala resan själv. Hahahaha Tyckte jag lät väldigt bra faktiskt.

Ne, när jag kom hem vilade jag en stund. sen blev de städning för hela slanten eftersom de är visning på huset imorgon igen.

Tänkte sätta mig med böckerna en stund nu, kanske är dags menar jag, nästa torsdag är de tenta. Och nu är de fan sista gången jag skriver skiten så GODKÄNT är ett måste faktiskt.

Morsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback