Just the way you are!

Jaha, då har ett par dagar gått igen. Har njutit av att vara ledig. Önskar nästan att jag kunde gå hemma några veckor till, men det behövs ju lite pengar. Så från och med måndag har jag lagt mig tillgänglig i hemtjänsten, och på tisdag ska jag få vara med på personalmöte som personlig assistent, och prata om lite mer jobb b.l.a. inskolning hos en annan brukare som det tydligen är ganska mkt dagtid hos, och det passar ju mig nu när jag inte har någon skola eller så =) Hoppas att det iaf kommer lösa sig för mig under hösten.

Idag har kuriren varit här och pratat med mamma och annica om facebooksidan de startade, om att vi vill ha en hundrastgård här i Katrineholm, så imorgon får ni titta i tidningen. =)

Ja annars då, ska över en sväng till Johanna, ner på stan med jessi en sväng och sen börjar jag jobba 18-21 ikväll. Imorgon jobbar jag 9-14 och sen blir det party på kvällen, kör ju bara ett 18-21 pass på söndag. =) Så kommer mina egna helger se ut som jag fått var 4:e vecka, alltid något och precis lagom. Tihi.

Har precis målat mina naglar, de är ju inte speciellt långa men det ser på tok mkt bättre ut än korta, fnasiga och äckliga naglar. Och tänkte passa på när man endå sitter här och inte gör ett skit, annars brukar man ju få iden att måla dem med alkohol i blodet och det slutar alltid med att jag tar bort skiten iaf, för lyckas alltid förstöre dem. Intresseklubben antecknar, förmodar jag. Haha

Igår fick jag förresten tillbaka min telefon, som jag saknat min baby! De har bytt högtalarna och uppdaterat mjukvaran i den så nu ska den väl funka ett tag hoppas jag =p



Före!



Efter!



Söta lilla tuffs.. Bild tagen igår när vi hade lite kvällsmys hos jessi =)



Min lilla raring, tigger lite korv av jessica. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback