måndag

Idag har jag jobbat 8-09.30 Haha. Men sov som en jäkla kratta inatt, drömde massa skit och sen vakna jag 5 pigg och glad men vägrar gå upp då så somnade om efter lite tv tittande och vaknade såklart kvart i 8, blev lite brått till jobbet kan man säga.

Ja, sen åkte jag hem, gjorde mig iordning, var ute med hundarna och sen iväg till tandläkaren. Där får jag sitta o vänta i 20 min innan jag får komma in, och det första hon påpekar till mig är att jag måste betala för denna omgång för att de har sagt upp min försäkring pga att jag inte betalat, hm har autogiro och har haft massa pengar där, skumt =/ Sen har jag inte fått någon räkning utan bara ett inkassokrav helt plötsligt och det är inte förens nu =( Men efter en stund kom vi fram till att det är en månads uppsägningstid så jag slapp betala, tacka fan för de för 300 kr i månaden är fan inte kul!  Sen vill jag inte ha skiten nå mer. För mkt pengar tycker jag, när de inte är så snabba på att ge den hjälp jag behöver häller.

Sen blev de en snabblunch med Johanna på stan. Hem, ut med hundarna och sen till mormor och hämtade lite post och vidare till JOhanna på kaffe. =)


Söta lilla Lukas =)


Jessica hos Johanna för ett par dagar sedan...
Mamma och Annica i dagens tidning =)


Diggar verkligen denna bild och texten till, men den glömde jag ju såklart ta kort på.







'Lite nöjd med denna faktiskt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback