söndag

Ja, i fredags blev de visst lite fest, jessica, mikis, emelie, alex och jag satt hemma hos jessica, sen gick vi bort till Harrys. Skumt folk ute. Ja, sen går ju inte allt alltid som man tänkt =P På både gott och ont. Haha.

Skapligt vad jag mådde dåligt igår, men jessica skratta bara åt/med mig. Så där släppte den stenen. tack =)
Jobbade 9.14 igår, sen tog jag en kaffe hos fian, åkte och handlade med jessi sen hem och gjorde mig iordning för kvällen. Fick min favoritmiddag hemma, potatisgratäng och inbakad fläskfile. Mumma.

Så blev de lite fest hos fian. Jessica, mathias och jag gick ut på harrys. Träffade en del kända ansikten, men det var inget speciellt. Träffade iaf Emil ute och tiggde till mig ett nr. Haha. Skickade iväg ett sms förut, men förväntar mig inte ett svar kanske.

Just ja, inatt var de ett ypperligt tillfälle och ringa och hämnas på någon, sagt och gjort. Haha. Stackarn sov, mohahaha!

Imorse vaknade jag av att jag fullständigt hade klöst sönder mig, blod överallt. =/ konstigt att man inte vaknar när man river sig så illa. Jobbat 9-15 och ska snart tillbaka 18-21. =)

Just ja, ska ta mig till vallokalen oxå. Såååå tråkigt, men man måste ju göra sin plikt som svensk medborgare. Annars har man ju ingen rätt att gnälla sen menar jag. Men känner mig inte alls så insatt och har väl inte riktigt bestämt mig för vilket parti jag ska rösta på, bara vilken sida av blocken.

Men jag funddrar över hur  de tänker när de väljer vart man ska rösta. Jag är folkbokförd på storgatan 10 meter från västra skolan, men nedå där får jag inte gå och rösta utan jag ska ner till åsa folkhögskola på bievägen, Hur tänkte de då??!!

Ne, vila en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback