speedad.

Imorse på tåget till etuna var jag såååå fruktansvärt trött, tänkte att hur i helvete ska jag klara av denna dag!!? Men det vände, fick hjälp av Maria och Karin med forskningsmetoden, och hämtade ut den kuggade tentan, 1,5 poäng från godkänt, fyfan vad de svider!! Umgicks iaf med dem under dagen, käkade ute och shoppade lite. Sen tog jag tåget hem vid 14.00, kommer sakna mina klasskamrater så himla mkt, vi har liksom hängt ihop i 1,5 år. =´( sen  träffade jag Johanna och Lukas på konsum, vilket litet busfrö, så söt han är den lilla killen! Sen vandrade jag, min tunga väska och ett paket från HM hem till mig där jessica väntade.

Så tog hon, ziza och jag cyklarna upp till djurmagasinet och köpte en hösttröja till ziza, så fin så =) och så fick hon en lite leksak, en kattleksak då eftersom hon älskar dem, hon blev så glad i affären när hon såg att jag höll den, började göra piruetter. Haha. Börjar tro att hon är en katt i en hunds kropp. =p PÅväg hem mötte vi en kvinna som tyckte ziza var så söt i hennes nya tröja, hon var en modern hund fick jag höra. Hihi

Ja, så hem igen. Åkte och handlade med mamma och agge, och mamma blev nog ganska trött på både mig och agge, babblade så dant så hon inte kunde tänka när hon skulle handla. Haha. Men jag har varit sjukt speedad idag, och det har jessica oxå fått erfara som sagt, käften har väl gått i ett. Haha

Hemma började rensa ut garderoben, ut med alla sommarkläder och in med min nya inköpta garderob, 2 par byxor, 1 jeansskjorta, en rutig skjorttunika, 1 polotröja, en vit vanlig tröja, 2 tröjor och ett linne från Gina tricot. Ja, kan ha glömt något, men tror de var allt =P

Ja sen fortsatte rensningen överallt i rummet, städade och nu har jag duschat och tänt en massa ljus. Sitter här och försöker varva ner. Men jag vet inte, känns inte som att de går så bra. hehe

Ne, natti natti.

Kommentarer
Postat av: Jessi

du glömde väskan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback