tisdag

Ja somnade som en stock igår runt 11 men vaknade iaf runt 01.30 och sen vid 05.00 igen, hatar att inte få sova igenom nätterna. Men men. Bara att se glad ut.
Vart ute med hundarna för en stund sen, och nu ska jag ta på mig ett ansikte och snart bege mig till personalmöte mellan 14-16 =)

Tog jobb i hemtjänsten 09.45 - 15.45, snacka om perfekt tid. Haha. Men rökförbud inom kommunen så får väl ta och köpa mig en snusdosa om det skulle bli fullständigt olidligt, för pengar måste jag ju ha. Jajjeböj!





Bjuder på en bild på jessi som jag fixade igår. Haha



Och en på ziza, hade trott att den skulle bli mkt snyggare men icke då.

Kommentarer
Postat av: Jessi

när ska du jobba? det framkom inte riktigt.. =p gissar väl på imrrn men. haha! den vart väl visst bra på fisen? =)

Postat av: Johanna

Den på flisafisa blev ju bäst! =)

2010-09-22 @ 08:14:47
URL: http://johannamokvist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback