I was born this way

Jaha, fredag idag då =) Och detta blir en hel ledig helg, skriver tenta idag, sen börjar inte nya kursen förens på måndag och inget jobb häller. =)

Ikväll blir de till att umgås med kära systeryster =) Händer ju inte så ofta så de ska bli trevligt. hihi Ja sen imorgon bär de förmodligen av till Norrköping till storasyster som fyller 27 =)

Igår var jag på massage och floating, massagen var för en gångs skull skönt, har blivit mycket bättre sen första gången jag var där, till och med så att hon sa "Emma, du har till o med fått en nacke nu" Axlarna satt tydligen lite högt upp förut. Och hon sa även "Det är inte alla kunder man känner igen men dig känner man verkligen igen pga din sätesmuskel och dina axlar" Inte på ett positivt sätt alltså, men det är verkligen kul när man märker skillnad =) Sen floating på de, hur skönt som hälst, bara ligga o flyta, sträcka ut kroppen ordentligt, men fan vad de sved till en början, jag har ju mina exem och sen lägga sig i vatten med mer salt än i döda havet. Aj aj aj!

Ja, i onsdags var jag på dejt i örebro, gick mkt bra =) För er nyfikna ;) Så nästa helg kanske det bär av till herrljunga. Spännande. =p Om de nu inte skulle bli hela helgen så funderar jag på att kanske försöka slå två flugor i en smäll och hälsa på en vän i Göteborg, får se. Hehe

Ne, försöka få i sig lite mat och göra sig redo för tåget 13.00.  Men är riktigt nervös. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback