lycka.se

Ja, som sagt så var vi och tittade på lägenheten förut, hur fin som helst, så den tog vi på en gång till mormor, skulle kunna tagit den själv men de viktiga är att hon får en lägenhet just nu, dessutom kanske någon skulle tro att jag  är en stalker om jag flyttade dit. Haha

Ja sen blev de stan med emma och mikis, fika på de och sen mötte vi upp Emelie. Till jysk, fick lite hjälp me skruvarna till en säng jag ska ha i ett rum, hoppas den passar så skulle jag komma upp igen så skulle de försöka få tag på dem :) Älskar verkligen när folk är vänliga och verkligen försöker hjälpa en.

Sen till möbelhuset eller vad sjutton de nu heter och beställde mig en soffa, ska hämtas om ca 3 veckor. Blidde en mörgrå med 2 divan. =) Tänkte mig egentligen kanske en ljusare men med en hund funkar de inte så bra.

Så nu vill jag flytta, nu nu nu!! =) Jag och jessica ska leka målare då, vi  är ju såååå duktiga på de. Hihi Det blir att måla om vardagsrum, kök och det andra rummet, sovrum och hall kommer jag behålla i de färgerna som de är. =)

Som jag längtar.  Men nu vill jag bara få gå till jobbet så jag kommer hem någon gång...

Helgens planer:
Fredag kväll jobb 20-22.
Lördag jobb 08.30-16.30 sen fest hos emma och jocke
Söndag jobb 20-22.

Så antar att de inte blir så mkt uppdatering. Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: emma

u soffa =) Så fin ! Längtar jag med tills du flyttar, för då vet jag att du är där du vill <3 Tack för idag gumman !

2011-02-04 @ 18:15:15
Postat av: emma.e

Tack gumman! =) Ja tack själv, ses imorgon =)

2011-02-04 @ 19:13:09
Postat av: Nattis

Åh jag vill med ha en ny soffa:p får kanske ta o njuta av din ist;)

Postat av: emma.e

Du får mer än gärna komma och hälsa på när jag flyttar, och låna min soffa lite om du vill. Haha =)

2011-02-04 @ 22:42:39
Postat av: Jessi

målamååålaaa! ;) men den här gången får vi fota lite mer före och efter-bilder!

2011-02-05 @ 12:29:26
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback