måndag.

I fredags blev de jobb sen orkade jag inte vara social kände jag, åkte hem och sov ist. Och för en gångs skull fick jag sova hela natten lång, vaknade pigg och utvilad. =) Så jobb på de 08.30-16.30 sen var de bara hem och göra sig redo för kvällen. Runt 19.00 kom jessi och Jocke hit så åkte vi taxi bort till emma och jocke där det vankades fest, mycket trevligt =)

Sen ner mot krogen. Jessica och jag gick först till statt men ingen höjdare, så tog oss in på harrys ist. Det var ju rätt trevligt. Följde med ut på efterfest utanför valla, blev lite mkt dricka och på tok för sent, så vaknade upp 13.00 igår och mådde ju inte allt för väl kanske. Så himla jobbigt när man mår sådär dåligt och inte är hemma. Tog mina partypjux och traskade in till valla och mötte markus och emelie. =) Innan de hann jag träffa på en arbetskamrat som var ute och gick "Jasså, du hamnade här igår du" =p haha. Sen mot tempo i valla och handlade lite, där träffade man på fia och robert, sen kom alla grabbarna. Sveriges metropol igår tror jag, valla av alla ställen. Haha.

Gick hem till emelie och markus och så kom mikis o hämtade mig. Sov en stund, käkade kebabtallrik med jessi sen jobb 20-22.

Imorse hade jag lite brått till tåget, men när man kommer dit så går den 20 min senare, suck! Sen ännu en kvarts försening på de men helt plötsligt ropar de upp i högtalarna att det blir buss ist och den skulle gå strax, så de var bara att kuta iväg till en knökfull buss.

Sen skola, hem. Iväg till optikern och det visade sig att min närsyntet har blivit bättre, vilket gör att jag ser ännu sämre på långt håll nu, så att jag inte ser så bra vid mörkerkörning med glasögonen är inte så konstigt. Så det fick bli nya glajjor, 2 för priset av 1 men 2400 kr går kalaset på iaf. Fan vad dyrt det är med glasögon. =(

Hem, ut med hundarna och så kom Lukas och Johanna. Alltid lika trevligt =) Och lukas är ju bara för söt. Han ville inte riktigt följa med Johanna hem idag, tyckte han skulle sova här ist. Haha.

Pluggat, sovit en stund och nu ska de pluggas lite till innan de blir sängen. Upp 06.00 imorgon, göra BIA mätning 06.30 och sen spinnig på de =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback