torsdag

Har varit ganska duktig med vatten o maten, men att bara äta 3 mål mat om dagen utan mellanmål (frukt) är ganska kämpigt =p

Och jag är så sjukligt trött hela tiden, vill vara pigg, kankske man ska gå till apoteket eller något och köpa sig något så att man blir pigg, fan inge kul när ögonen går i kors när man endast varit vaken typ 2 timmar. =( Och läkaren ringde imorse, provsvaren var bra, skönt men endå vill man veta vad de är som är fel ju.

Annars har jag tränat pilates idag =) de var tufft men kul =) Sen var jag hos tandhygienisten på dagen, sovit några timmar.

Så fick jag veta att jag ska flytta in den 1 april, saken var den att mormor kunde ha flyttat redan den 1 mars men tanten ringer och säger att det är på tok för tidigt, gick absolut inte med allt som ska packas innan, men suck, det är ju vi som gör det åt henne, hade ju gått alldeles utmärkt. =P Jaja, 1 månad tidigare än väntat iaf =)

Träffade jessi vid konsum en sväng, för gör jag bort mig inne på konsum, sa ett paket LM och så kan du slänga kvittot sen, innan hon ens hann ta ner paketet. Haha. Ja och så blev jag så lycklig när jag oxå är välkommen =)

Ne, tanken var att jag skulle försöka plugga, men jag är toktrött så det blir nog sängen faktiskt. Spinning imorgon 06.45. Plugg, fika med Johanna hoppas jag, promenad med jessi och så jobb 17-21.

Natti Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback