11/1-11

Dagen började med p-möte mellan 9-10, det pratades b.l.a. om att hyra spinninglokalen på friskis och svettis för personalen 1 gång i veckan, om det inte funkar så pratade de om att skaffa träningskort till alla. Se där, kommunen ta er i arslet!!! Haha Något sånt skulle de aldrig göra för sina anställda.

Ja sen hem, sov en stund och sen var det dags för ett läkarbesök på nävertorpsvårdcentral, ska byta dit eftersom jag inte trivs med linden vårdcentral. Fick iaf göra ett spirometritest som visade på att med medicin i kroppen så var min lungkapacitet 25% bättre och det är ju en ganska stor skillnad, men det kan bli bättre om jag bara börjar ta min pulmicort regelbundet.

Sen fick jag träffa en läkare, förbannat seg men noggrann. Men jag hade lite svårt för honom måste jag säga. Tur att vi inte behöver ses så ofta, kemin stämde inte alls, men som sagt väldigt noggrann och så. Men han började även påpeka att jag har hund trotts allergi och astma och tyckte jag skulle ta en funderar trotts att jag hade påpekat 140 ggr att jag inte känner av henne förutom typ vid pollensäsången. Är det något jag aldrig skulle göra så är det att göra mig av med min lilla skrutt, så de så!!!! Så den tanken kan han slopa med en gång!!! Fick även ta blodprov för att kolla allergin. Så ska tillbaka dit den 25/1 och prata lite mer med läkaren. Hann inte med allt trotts att jag var där från 15.00 -16.45 och då blev de brått till jobbet.

Pratade även om att sluta röka, de tjatade inte på mig (vilket jag hatar när de gör) utan de var mitt initiativ, känner mig inte riktigt redo just nu, men att börja tänka i de banorna är iaf ett steg på vägen. Ska träffa en tjej och prata lite med henne om rökavvänjining om ett par veckor.

Jobb 17-21. Efter jobbet blev de en cigg med D. =) Och nu ska jag ta och lägga mig tänkte jag =)
Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback