besviken på hela situationen

Kan ju börja med att berätta om min helg.
I fredags var jag ute och käkade lunch med mamma och Gerhard, thaimat =) Sen kom Johanna förbi och vi tog en sväng på stan, lite shopping och sen en fika på de. Mys =)

Sen var de dags att jobba kväll 17-21. Och efter de mötte jag upp jessi och så åkte vi hem till mig för ett glas vin =)

Lördag=jobb. Sen på kvällen var de fest hos Nattis. Riktigt trevligt, länge sen man hade så kul faktiskt. Skratta fick man ju iaf. Haha. Och sen statt på de, helt okej faktiskt.

Men sen kan man ju snacka om BORTGJORD!! Jag var ju självklart tvungen att ringa och tjata, bröt ihop fullständigt. Men nu vet jag iaf. Det finns ingen chans att vi kommer att kunna träffas sen, det kommer inte finnas något VI som jag hade hoppats på. Bra att jag fick veta de iaf och fick tala om vad jag verkligen känner. Och vi ska vara vänner på riktigt. Men jag antar att det bara är bullshit som alltid. Brukar låta så himla bra, men sen fattar jag väl själv att det kanske inte går att umgås när den ena inte känner något och den andra är tokkär. Men oxå det är ju tråkigt då jag vet att jag faktiskt kan hantera det, jag kan knuffa undan mina känslor. Men bara det att jag hatar när folk säger att man ska vara vänner och sen visar totala motsatsen. Och sen att det är för min skull man beter sig så. Nej tack!!!

Jag inte ungå att fundera på vad det är för fel på mig när de alltid blir såhär. Varför duger jag aldrig för någon? I sommar kommer jag in i mitt 6.e år som singel. Och jag vet att ni tänker att han dyker upp när jag minst anar det, när jag inte letar. MEN JAG LETAR INTE häller!!! Bara fruktansvärt ledsen över att jag alltid ska ha sån jävla otur när det gäller kärleken.

Som t.ex. för ett par helger sedan träffade jag en kille som jag träffat förr, han kom fram och bad om ursäkt för att gjorde som han gjorde. Han brukar inte göra så. Nehe,. men varför just mot mig då??

Tänker inte tillåta mig att känna såhär igen. Nu får de fan vara bra!!!

Söndag=jobb och segt! Men när jag skulle gå från jobbet säger min brukare -Jag tycker om dig! Och det värmer. =)

Idag var de tänkt att jag skulle träna, men jag vaknade upp i morse och såg ut som en påse skit rent ut sagt, så de blir till att träffa minsta möjliga antal människor idag. så tog tag i en storstädning här hemma för att bränna lite kalorier iaf =) Och nu är de dags att bege sig till jobbet 16-21.

P&k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback