But Im still waiting.

Jag och jessica gick ner på stan en sväng förut, hittade några småsaker som ska inhandlas imorgon när pengarna från jessica rullar in =) Sen upp till J och hämtade vårat vin, ja och han börjar nog fan fundera på om jag och jessica sitter ihop, frågade vad vi skulle göra i helgen. Jessica svarade bio på fredag och lördag blir det nog lungt och tittade på mig med en frågande blick. Och så hade han hört av sig om att hennes vin var kvar men hon sa att det faktiskt var VÅRAT vin. Haha

Sen vidare till nästa, bjöd in oss själva på kaffe hos D. =) tittade lite på tv och jessica undrar vad de var för dialekt, är det sån där gotska? (gotländska på vanligt språk) Haha där fick hon till det....Sen hem och käkade lite och sen vidare till Nattis och Matte, tittade på Alice i underlandet och myste lite med Rasmus, 2 och halv månad gammal, ne man blir ju inte alls sugen på att ha en egen liten. Inte de minsta. =P De är ju för söta de små liven.

Ja och nu har jag precis kommit hem för en stund sen. Sitter här med alla mina tankar som vanligt. Hjärta och hjärna talar verkligen inte samma språk, det är som att ha en djävul och en ängel på varsin axel som bråkar om vem som ska ha rätt, nej, jo, nej, jo nej,jo, nej =P Men kan ju inte göra så mkt åt saken häller, nu är de som de är. Önskar man kunde trolla ibland.

Ne, borde kankse sova, men inte de minsta trött. Eller jo trött är jag nog men ingen lust att sova. Haha

Kommentarer
Postat av: Jessi

haha, hade glömt bort det där totalt! som sagt, jag ska nog få in det där ordet i svenska ordlistan! tror du jag lyckas? ;p

2011-01-14 @ 18:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback