full fart.

Full fart hela dagen. Men de gillas, då kankse man sover gott inatt, känner mig iaf trött som en jag vet inte vad.

Först jobb 8-12.45 sen iväg och tränade en timme. Hem, slängde i mig en smörgås och sen mötte jag upp jessica och vi for ner på stan. Sen hem, ut med hundarna, slängde i mig lite mat och iväg med brudarna till lager 157.

Ska ta och krypa ner i sängen känner jag, hoppas på en god natts sömn. Har upptäckt att jag sover 10 ggr bättre med någon bredvid mig, känner mig förmodligen trygg då. Då kan jag sova en hel natt, inte vakna 550 ggr.

jaja nog om de. berättar mer om dagens shopping imorgon, nu är jag på tok för trött =P

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad är lager 157? Känner igen det :-)

Puss sis

Postat av: Patrik

Been there, done that...

2011-01-27 @ 15:05:09
URL: http://www.love-test.biz
Postat av: Ann-Sofie

Lager 157 är en väldigt populär butik i Gällstad om jag inte har helt fel. Många som åker dit och köper billiga märkeskläder... Hoppas jag inte var helt ute och seglade nu... Ha en bra dag!

2011-01-27 @ 15:07:48
URL: http://ansoni.blogg.se/
Postat av: emma.e

Patrik, vadå been there, done that? =P Camilla och Ann-sofie, lager 157 är en klädaffär i hälleforsnäs, men finns säkert på fler ställen, men de säljer ganska billiga kläder, både märkes och andra. =)

2011-01-28 @ 16:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback