kort stubin

gah, orkar inte med sånt här trams! Min stubin är jävligt kort känner jag. Haha

Jaha, då har man varit och jobbat en sväng sen blev de en dusch på de. Underbart =)
Jag vill verkligen börja träna, skulle behöva få ur mig lite som jag går och bär på just nu känner jag. Men kanske ska få halsen bra först. Men det är ju på bättringsvägen iaf så kanske inom ett par dagar.

Imorgon ska jag försöka ta mig ut på en promenad iaf, kankse man kan få lite energi. Och få ur sig alla tankar. Låg som fan.

Blir ju inte direkt bättre av att ligga hemma hela dagarna. =( Men till helgen kanske de kan hända något. Emma ska klippa mig och så hoppas jag på att hon kanske vill ta ett glas vin med mig och snacka lite skit? Ja och på lördag tror jag att jag ska följa med som sällskap när släkten ska hjälpa min faster att flytta från etuna till Norrköping. De hade redan så många som hjälpte till men pappa tyckte jag kunde följa med och vara lite social, vad han nu mena med de? =P Tycker han att jag är osocial med mig släkt eller? Haha

ne lite tv eller en bok kanske innan de är sovdags. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback