ögonshopping.

Ledig fram till tisdag kl 17.00, sitter ganska fint känner jag. men jag vet oxå att man börjar klättra på väggarna efter ett tag, gäller väl bara att hålla sig sysselsatt. =p

Har varit och handlat med mamsen. Precis städat mitt rum och nu väntar jag på jessica, så vi kan gå ner på stan, är lite sugen på att bara gå runt och kolla lite, drömma sig bort bland heminredning =)

Hörde på radion förut att det finns några hus (vart minns jag inte) som var rökfria vilket jag tycker är bra, det finns de som är allergiska och de som helt enkelt inte vill ha en massa rök runtomkring sig och det förstår jag. men blev chockad, grannarna kan få 5000 kr av hyresvärden om de skvallrar på sin granne som röker. Helt sjukt. Ganska less på denna häxjakt på rökare.

Jag läste i mitt horoskop att jag inte ska ge upp, att jag ska visa vad jag går för både i yrkeslivet och på det privata planet. Men jag väljer nog att låta dig gå! För min egen skull....

Jaja, ne nu är de dags att bege sig ner på stan. Mors goodbye!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fast det där med att få 5000 kr tyckte jag var bra. För då är det antagligen ingen som vågar röka där :) så kanske är lite mer av ett hot som ska skrämma upp er onyttiga rökare! ;)

Postat av: emma.e

Nej det är ju sant, men ändå, väljer man att bosätta sig där så förmodar jag att man är icke rökare oxå! Jag tycker att det är bra att det finns sånna hus men hörde även att de faktiskt inte har något rätt att vräka någon p.g.a. de häller. Men men.

2011-01-13 @ 23:14:18
Postat av: Johanna

Fast man vet ju om när man flyttar in att man KAN bli vräkt, då får man ju faktiskt skylla sig själv om man röker trots det! =) Tror det måste finnas sådana "regler" för att det överhuvudtaget ska finnas sådana bostäder tyvärr :)



2011-01-14 @ 08:41:10
URL: http://johannamokvist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback