plugg, jobb.

Ja igår började skolan då, kändes riktigt bra att vara tillbaka i skolbänken, men saknar mina klasskamrater jag hade förut, karin, maria, carina och sandra. Men men. Fick iaf sällskap hem i bilen, hittade sandra i skolan och frågade om hon ville åka med hem istället för tåget så de var ju roligt =)

Sen var de jobb som gällde 16-22.

Idag var jag hos tandläkaren på morgonen, var meningen att jag skulle laga en tand vilket jag gjorde men fick en utdragen tand på köpet. =( När jag fick tiden för ett tag sen hade jag betydligt fler hål jag behövde laga, men jag hade tur, de var bara 1. Datasystemet hade inte hunnit lägga in de lagade hålen så de va de som syntes. Tack då slipper jag de utgifterna iaf. skönt de. =)

Sen blev de att åka o handla med mamma o mikis, ziza fick sig ett nytt koppel och ett sele. Tänkte att man kanske kunde få bukt på hennes drag hela tiden plus att sele förmodligen är mindre slitsamt, avlastar halsen lite. Hon har ju lite problem med den, astmaliknande symptom så de kanske blir bättre med sele =)

Ja sen jobb på de, 14-21.

Meningen var att jag skulle vara ledig imorgon men får hoppa in o jobba 8-12.45 ungefär. Sen vet jag inte hur allt ska hinnas med, träning, en sväng på stan, fika med fian och en tur till lager 157. Jaja, de löser sig =)

Snart är de dags för sängen. Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaha, då hinns det väl inte med att fika med stackars mig! :(

2011-01-26 @ 08:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback