söndagsmys.

Kan ju börja med att berätta om min helg, som för övrigt varit helt underbar. =)

I fredags var jag och emma runt lite på loppis, sen åkte vi hem till henne och drack lite kaffe, mikis kom även förbi. Sen skjutsade de mig bort till norr, där jag mötte upp Johanna, följde med henne och hämtade lukas på dagis sen gick vi vidare för lite fika hos mia och julia =)

På kvällen åkte vi (mikis, jessica och jag) ner till nävertorp, mötte upp emelie och markus och gick upp till emma och Jocke. Där bjöds de på en massa snack, lite dricka och massa mys. Sen åkte vi bort till woody hallen och kollade på hockey, bto och skf spelade. Sen vidare hem till emma för ännu mer mys. =) Sen tog jag och jessica våra skor och gick hem, stannade till på maistro för en pizza. Haha.

Somnade väl runt 02.00 den natten, vaknade ungefär en gång i timmen så det var inte lika roligt att gå upp när pappa ringde 08.00 på lördag morgonen. Han hämtade upp mig och så åkte vi vidare mot etuna där släkten väntade, min faster skulle flytta. Så upp och ner med en massa kartonger, sen vidare mot Norrköping, där vankades det mat när vi kom hem, sen fick jag stanna hemma med A och grabbarna så åkte de andra vidare till lägenheten och packade upp allt.

Grabbarna har blivit så himla stora. Trodde alltid Hugo skulle förbli liten och bastant men han har vuxit något så enormt, så nu är han en lång smal kille. Casper växer som bara den han med, han blir ju hela 7 år i April. Fan vad tiden går fort alltså.









Så fick brorsan vara med på ett hörn oxå =P

Sen åkte jag hem till k-holm med mina 2 fastrar och kusinen. Gick över till jessica för lite filmmys. Hur skönt som hälst att vakna upp ICKE bakis idag =)

Varit över hos emma för lite fika, och så klippte hon mig oxå. Så nu har jag lugg igen =) Måste ju vara lite fin, imorgon börjar skolan igen efter ett halvårs uppehåll. Kommer nog bli kul, ska läsa arbetslivspsykologi.

Ja, annars blir de nog en lugn kväll, måste ju packa skolväskan och lite så. =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback