fredag!

Idag är de fredag och underbart väder =) Man kan ju inte annat än att känna sig glad och fyllas med energi =)

Första natten på länge som jag faktiskt fick sova hela natten lång och inte drömmde alla dessa skumma, sjuka drömmar jag drömt.

Jaja. Har skrivit lite tenta idag, har ju hemtenta som ska vara inne om 1,5 vecka ungefär. Men de går framåt =) Väntar på att cykla iväg till kullbergska en sväng, ska träffa en person där som håller på med rökavvänjning. Ett konstigt fenomen de där med rökberoende, ju mer jag ställer in mig på att sluta ju mer rädd blir jag för att sluta. Mycket tankar som snurrar. Och jag vet att många tycker de är urtöntigt att gå på sånt men jag anser nog att det kan vara ett bra stöd, det är inte alltid man får de av sina nära och kära tyvärr. Men det är inte särskilt roligt att höra "ah visst, det kommer du ju aldrig fixa".

Ne nu måste jag sticka.


Kommentarer
Postat av: emmah

Tack för KRAMEN! <3 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback