Jag lever med mina minnen.

Ja hej tisdag och underbart väder. Humöret känns bättre idag, dock huvudvärk =(
Men men sånt är livet. Idag står de plugg på schemat. Om jag lyckas komma igång någon gång dvs, inte så lätt.

Jag har hört en del som händer inom vården den senaste tiden, usch de är så jag blir mörkrädd, hur man behandlar människor som inte kan säga ifrån!!! =( Jag blir verkligen ledsen på sånt.

Ja, jag har väl inte så mkt vettigt att skriva egentligen. En annan sak jag kan ta upp, är att jag blir så jävla irriterad rent ut sagt på folk som verkar ha jävligt svårt att ta upp hundskit, man kommer upp på grusvägen och där ligger de hög efter hög, ÄCKLIGT!!! Har man råd med hund, har man nog råd med bajspåsar oxå, har man ork att ta sig ut med sin hund så borde man väl oxå ha ork att böja sig ner och ta upp efter sig. Förstår inte vad som är så svårt!!!???

Ne, kaffe och försöka ta tag i dagen!


Kommentarer
Postat av: Nattis

Jag blir också JÄVLIGT irriterad På folk som inte kan ta upp efter sina hundar. Dom trodde väl inte att det skulle komma fram när snön smälte;) helt BÄNGA i huvet;)

Postat av: Nattis

Haha om ni törs äta det jag bakar;) annars är det bara att komma ändå:)

2011-03-18 @ 00:30:08
URL: http://naattiiss.blogg.se/
Postat av: Emelie

Börjar bli på tiden att du uppdaterar fröken Eriksson ;) Puss

2011-03-24 @ 11:51:12
URL: http://emelieolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback