kvinnodagen.

Dags för lite uppdatering...

Imorse var jag hos frissan, klippte till frisyren och färgade håret, blev rött med lite ljusa slingor. Helnöjd. Men några bilder blir de dock inte idag för jag ser ut som ett helvete i ansiktet. Blossade upp ordentligt igår och jag HATART!! Känner sig så äcklig och inte ens smink kan dölja det. =(

Jaja. Sen hemma en stund sen iväg på ett givade p-möte. =) Älskar verkligen att träffa de där människorna, har de bästa arbetskamraterna man kan tänka sig. Tyvärr så träffas man ju inte så ofta när man jobbar som personlig assistent.

Och sen hem en sväng, för att snart bege sig tillbaka och jobba 17-21 då.

Ja, de var väl typ allt för mig så länge =P

//E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback