lill lördag

Jaha, då var de onsdag igen. Veckorna går fort. =)
Idag var de skolan på fm, pratade om konflikter och mobbing. Intressant faktiskt, och det gick upp för mig att min förra chef faktiskt körde med ren mobbing eller kränkande särbehandling som de så fint heter på arbetsplatser. Skulle kankse gjort någonting åt det, men var helt enkelt för feg.

Sen hem, fixade och donade lite. Iväg och mötte upp johanna och Lukas för att följa med hem till dem en sväng och fika. Mkt trevligt, och Lukas ville i vanlig ordning leka en massa. Det roliga idag var att han faktiskt tyckte om ziza =)

Sen hem, åkte iväg med jessica till djuraffären och sen på loppis i vingåker.

Var nyss ute med hundarna, hade enbart på mig pyjamasbyxor, ja och vad gör man då, möter ett tiotal festande killar. PINSAMT! Haha. Och de kommenterade självklart hundarna "en katt och en björn" haha.

Snart är de dags för sängen, imorgon väntar jobb 8-10 sen iväg till bibblan och plugga lite, och sen vid 2 snåret ska jag upp till sjukhuset för att hälsa på farmor, min älskade farmor <3 Mamma och jag började diskutera vilken ålder farmor hade, det stämde inte riktigt med det som jag tänkte, men hon blir iaf 79 i år. Börjar bli gammal nu. Och det skrämmer verkligen.

Därför sänder jag en extra tanke till min farfar och morfar som inte längre finns i livet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback